onsdag 22 augusti 2012

1:a dagen i det "nya" livet!


Igår väckte Albin mig klockan 03:00 och frågade mig hur alla kunde sova och inte han, sen så sa han att det känns som det är fjärilar i magen.
På morgonen när han vaknade så såg han reportaget om honom i kuriren.
När jag kom och hämtade grabbarna så tror jag att det var jag som var mest exalterad över att första dagen var gjord. Jag frågade vad dom hade gjort och vilka dom lekt med. 
Av Viktor fick jag till svar: Med stor-grabbarna, och då var det dom som gick i Åk 1 och 2.
Och Albin tyckte att det inte hade varit några konstigheter utan var mest besviken över att han inte hade fått någon läxa. 



Jag tycker att det är bra skönt att vardagen är tillbaka med jobb, rutiner, tider och aktiviteter.
Och jag kan bara konstatera att jag ÄLSKAR rutiner!

1:a dagen på jobbet var riktigt rolig, tänk att man kan sakna en arbetsplats när man är ledig, det måste ju betyda att man trivs riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar