onsdag 1 augusti 2012

Från Gefle Dagblad idag...

Hedvall ruskade av sig fet smäll

Geflemålvakten Emil Hedvall med tre säsonger i klubben och noll allsvenska matcher blev i måndags rejält blåslagen på träningen efter att ha kolliderat med Mikael Dahlberg.

Relaterat

Hur mår du?
– Det är absolut ingen fara med mig. Jag fick ingen hjärnskakning och kunde utan problem vara med på gårdagens träning.
Men det ser inte så bra ut.
– Haha, nej. Det ser nog värre ut än vad det egentligen är. Folk har kommit fram och frågat vad som har hänt. Jag har faktiskt inte tänkt på att jag är lite blåslagen.
Vad var det som hände?
– Det var ett lågt inlägg och jag sprang ut för att ta bollen och kolliderar då med Dahlberg, och fick hans smalben och fot i huvudet. Det är sånt som händer.
Du behövde inte åka till sjukhuset?
– Nej, nej. Jag blev inte ens yr. Jag åkte hem som vanligt efter träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar