torsdag 23 augusti 2012

självporträtt

E åkte till Örebro idag, eftersom dom spelar mot dom imorgon kväll, en jätte 
viktigt match för Gefle!  
Så imorgon blir det en TIDIG natt/morgon för oss här hemma då jag börjar 6:30, och grabbarna ska till skolan innan. får se hur jag överlever det?

Jag och grabbarna möttes av denna fina och uppskattade lapp på köksbordet idag när vi kom hem, grabbarna blev överlyckliga över spiderman gubben och tyckte att pappan var världens coolaste som ritat den. 
Vet inte om E tyckte att streckgubben som gör vinnartecken är självporträtt av honom??? 
Jag hoppas på att han kan visa upp dessa talanger när vi spelar Ryktet går nästa gång!!

Ikväll blir det ångestkväll, jag mår inte bra när inte E är hemma, får svårt att sova och tycker bara att allt är så tråkigt!! 
Jag blir ju grabbarnas favorit då glassen och chokladsåsen kommer fram och vi får tröst äta!!  
hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar