söndag 19 augusti 2012

Igår kväll var det myspys här hemma, sanna var här och vi åt varma mackor och drack te.
När syster hade slutat vid 22 så tog vi en liten spel omgång av Ryktet går, och som vanligt så håller man på att skratta sig harmynt!
 
Denna omgång så fick Per Morberg (eller Moberg) sig ett porträtt ritat, tänk hur fel det kan bli, från mat-tant som tillslut blev Per Moberg, eller jag vet inte om Sarah tror att Morberg är en svartrockare med en kastrull på skallen?? 
Hur som så måste jag ännu en gång rekommendera detta spel, det är hysteriskt roligt!!! 




Efter flera veckors längtan om att se Madagaskar så åkte vi in till bion för att se Madagaskar 3. 
Jag bara älskar Alex, Melman, Gloria och Marty...och så klart Kung Julien..sköna karaktärer och jag kände mig som Gloria efter bion eftersom popcornskålen snabbt blev uppäten av mig och magen började bearbeta det!
    
 





   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar