måndag 20 augusti 2012

liten blir stor.

OK, vart tog tiden vägen? 
Jag kommer ihåg det som det var igår när vi var på BB med gulklimpen.
Imorgon ska han börja SKOLAN och börja formas i en ny värld. 
Jag minns själv min första skoldag, vilken spänning det var. Men denna lilla kille tar det hur coolt som helst, visst så är det lite fjärilar i magen. 
Men värst var det idag när jag kom hem och hade köpt pennor, pennfodral, sudd och en mapp med krokodiler, pennor och massa färger på.
- Men mamma vad töntigt, det ser ju ut som en bebis ska ha det..så fick han tårfyllda ögon.

Vilken katastrof det kunde ha blivit om han kommit till skolan och tagit upp sina " bebis" saker på skolbänken först skoldagen, då kan jag lova att han inte skulle få ett bra första intryck av skolan.
Så mitt mamma hjärta smälte omedelbart och imorgon åker jag utan att klaga och köper Barca mapp, pennor och sudd..   



Mammas och pappas stora kille som börjar 1:a klass imorgon!



             


         
         





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar