måndag 13 augusti 2012


Snart är det dax för Bollnäsess,( 5-6 oktober) och jag längtar så!! 
Det blir min första gång som jag ska dit, och jag lovar att det kommer att bli träning från tidiga morgon till sena kväll, mycket skall hinnas med: vad sägs om dess klasser: 


Maxa Formen

Martin Lidberg och Catharina Lidberg


Ett högintensivt träningspass där kroppens alla kvalitéer tränas med hjälp av olika funktionella fysövningar och med kroppen som belastning. Målet för Martin och Catharina är att du ska gå nöjd och glad från klassen och med ett leende på läpparna!


Func.Gym® Kettlebell

Linus Johansson alt. Björn Lans

Det trehundra år gamla träningsredskapet har aldrig varit modernare. 
Kom och upplev ett kraftfullt och svettigt träningspass fylld med funktionell rörelseglädje


                                                                            Soma

Linus Johansson och Cecilia Gustafsson

Två betydande personer i den svenska träningsvärlden, 
Cecilia Gustafsson och Linus Johansson, har mötts och skapat 
den unika och lekfulla träningsformen Soma. Med kroppen som ditt redskap 
arbetar vi tillsammans genom funktionella rörelsemönster och 
skapar äkta funktionell träning. 
Ta chansen - klassen har världspremiär på BollnäsEss!

                                                                              

                                              Box

Michael Hansson-Sjöö

Boxklass med influenser av MMA (kampsport). 
Kombinationerna genomförs 2 och 2. 

Vi avslutar givetvis med THE RING! Hänger du på?


Detta är bara klasser som jag MÅSTE gå på, sen ska jag även hinna med att gå på några 

föreläsningar också! 

Jag längtar så himla mycket, men först så måste jag komma igång med min träning på 

allvar igen.så jag kommer öka 2 gg / veckan till 5 gg / veckan, så jag säger nu hejdå

sommarmys och HEJ till vardagen!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar