onsdag 21 december 2011

Är det en Volvo eller en Fiat?

Snart bär det av till Fjällvärlden, närmare sagt till Vemdalen, vi åker med Maria & Tobias med barn. 
Det ska bli riktigt jäsigt att fira jul där uppe, att vara ute i snön och leka, åka skidor och känna fjäll luften och för att senare på kvällen sitta i ett par långkallingar äta en mysig middag och dricka gött, öl är ett måste i fjällen. 
Barnen kommer att ha en sån härlig jul med massor av spel och lek, precis som det ska vara! 
Jag började packa i Måndags,och nu börjar jag bli klar, det är ju tur att vi har en v70, för allt utrymme lär bli utnyttjat till Max, och vi har fått lånat en skidbox av Millan och Lars så att Snowracerna kan följa med.

Jag och Maria hade tänkt åka matta ner för fjället på julafton, men  jag kommer att ta snowracern, har tidigare dåliga erfarenheter av mattan. 
Så om vi har tur så kommer vi ner för backen hela och glada, men jag kan ju tänka mig att det slutar ungefär så här: 
  




Här är en del av det som ska tvingas in i Volvon!




Jag har tjuvöppnat ett paket idag, nämligen paketet från Active! 
Jag som aldrig vinner lyckades vinna en lucka på julkalendern! 
Det är inte innehållet i paketet som räknas utan lyckan att vinna!!





Nä nu ska jag återgå till packningen och hoppas på att allt kommer med.!
God Jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar