söndag 4 december 2011

Ryssland & Blogg!

Efter att ha kollat igenom min statistik på vilka som har följt bloggen så såg jag att 3 specifika personer från Ryssland följt min blogg nästan dagligen, jätte roligt!?
Inte för att jag känner någon där eller att det gör något, men det skulle vara roliga
att veta vilka det är och Ryssland är ju inte ett litet land!!
Det kanske är någon som vet att jag är kallad för Svettlana av min syster, och jag kallar henne barbuchka eller någon som jag träffat i mitt jobb, förhoppningsvis inte det sistnämnda!

Det är helt otroligt hur man kan följa olika bloggar och läsa om deras liv och funderingar!
Själv så är jag jätte dålig på det med några bloggar som jag följer dagligen är min vän
My Gerndt också brukar jag titta på Linda Hallbergs smink blogg, hon är ju helt otrolig på att sminka och inspirerar till att man kan prova andra färger!
Så numera har jag grön ögonskugga istället för min trogna bruna och ska även sätta i fjädrar i håret, hmmm undra om det är början på en 30-års kris med alla dessa förändringar!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar