söndag 11 december 2011

Den här veckan har varit lite galen, mycket jobb och lite sömn plus att jag fått fjädrar i håret!
Det är inte vilka fjädrar som helst, utan en Amerikansk tupp som heter Hazel som fått släppt sina fjädrarna åt mig,snacka om exklusivt, tur att jag har min privatfrisör som grejar det åt mig!!!


Igår träffades jag och Camilla för lite snicksnack, ost,kex och så klart lite vin!
Det är alltid lika roligt att kunna sitta och lösa världsproblem, och man blir ju en riktig raketforskare när man har fått i sig lite vin, ingenting är omöjligt!
Igår öppnade vi en restaurang i Thailand, vi skulle bo i Sverige på sommaren och Thailand på vintern men sen tycket Millan att det var skönare att vara på Åsen och Sverige under vintertid, så då stängde vi restaurangen.
Men något som vi kom fram till var att vi ska åka på Takida den 30:e Mars, så det är ju något att se fram emot!!
Glada och förväntansfulla åkte vi in till människobyn för att gå på lokal, väl inne på krogen så kände vi oss riktigt gammal!
Vi gjorde några tappra försök på dansgolvet, men när vi insåg att vi var bland de äldsta på stället valde vi att gå och äta den goda "efterkrogen maten", det är väl bland det bästa med att gå ut!

Jag och Viktor just klätt granen, så nu infinner sig ett julmys här hemma!
Barnen frågade mig om jag ville att dom skulle gå ut, så att jag fick lite lugn och ro?
dom tycker att jag ser sjuk ut, men vet inte vad jag har för fel!
Det är kanske så att dom inte är vana att se sin mamma ligga vaken i soffan och må sisådär dagen efter.

Hittade en rolig uppmaning på en toalett i veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar