lördag 31 december 2011

Mina löften!

Nyårslöften är väl till för att bryta eller vad säger man? 
Har ni några löften?
Men Om jag skulle ha några nyårslöften så skulle dom se ut såhär: 

1. Städa vinden slänga och ge bort allt som finns där och som vi inte använder längre!
2. Inte köpa en massa "onödiga" saker och gå efter 1 in 1 ut! 
3. börja ta helgpromenader med familjen (om jag e ledig)
4. Sluta med Godis, Chips och Dricka..
5. Tappa de sista 5 kg som under 2011 har varit helt omöjligt!!!
Ja, det var väl kanske inte så farliga löften, men ett löfte kan jag ju ha och det är att dessa inte kommer att hållas..

Vad vill JAG med mitt 2012 då? 
Först och främst vill jag bli bra i knät, sen så vill jag självklart komma in på Polishögskolan i Augusti !!
Att mina barn och man är frisk och kry, och att vi omger oss med folk som ger positiv energi!
Att E får komma ur "frysboxen" och få göra sin efterlängtade allsvenska debut.
Att vi får klarhet i hur vi ska göra..bo i Söderhamn eller Gävle?
Och självklart att alla mina vänner få må bra!

Gott nytt år mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar