måndag 12 december 2011

Det har varit en riktigt skön dag som gått i Pysslets tecken, jag införskaffade mig nya stämplar från Bokia, det var lite svårt i en början, men ju längre tiden gick
desto lättare blev det!
Millans dotter Svea var så söt när vi var där i helgen, hon sjöng lilla snigel akta dig på sitt eget lilla vis, så idag började jag med en tavla till henne, min första med den nya stämpeln!
Efter att ha gjort klart tavla till Svea, så valde jag att måla över texten och göra om den, nu ligger tavla på tork och ska få en ny text, tyvärr så blir man aldrig nöjd!

Det är tur att inte pojkarna var hemma eftersom att mina grejer låg överallt i köket!!!


Här är ett till resultat av mitt skapande!



Imorgon är det Lucia, och Viktor ska vara tomte och Albin stjärngosse, tyvärr så jobbar jag så jag missar det underbara firandet. Jag provade Viktors tomte luva och skägg, E tycker att jag ser riktigt elak ut, själv så tycker jag att jag kan extra knäcka som tomte!!

3 kommentarer:

  1. Riktigt fina tavlor du gör mica (: Och ja tror ja vet vem som skulle passa som en utmärkt tomte i fjällen iår haha.. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta, ja jag tror att jag packar ner den i resväskan och extra knäcker som tomte i fjällvärlden!

    SvaraRadera
  3. Meen vad fint,grymt jobbat :-D

    SvaraRadera