onsdag 28 december 2011

Kort från jul & afterski!

Lite bilder från våran julafton!

Julfrukost, trötta och förväntansfulla över paket, skidor och bus!
Tomten kom på besök i backen, här är Albin & Nelly  fått en Kexchoklad!




Viktor bus väntar snällt på sin chokladbit!

Bastubad och rulla sig i snön hör till en fjällsemester för barnen!

Stolta slalomåkare!


Här är vi på hotellet och väntar  på att Tomten ska komma 





 Kikar på när barnen dansar och sjunger, glädje!
Efter att julklapparna var utdelade och alla var nöjda och glada hoppade jag i min julklapp jag fick av E.
Jag har inte velat haft en Onepice förr för det känns som en stor sparkdräkt, men den är så otroligt skön och varm så detta är absolut ett favoritplagg nu!!


Dagen efter var det skidor för dom som kunde, sedan After Ski där både vi vuxna och barnen trivdes bra i den lugna delen!

 Nelly & Viktor i sina Onepice!


Albin "drickakungen" Hedvall, fick en ny favorit dryck, 
Sprite med lime i det var smarrigt


Chips, öl och dricka som det ska vara på after skin!


Min barndoms och bästa vän Maria


Jag och E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar